Mijn product is kapot of beschadigd aangekomen, wat nu?
Kwaliteit staat bovenaan. Wij controleren de kwaliteit van jou product in ons atellier. Ook verpakken we jouw raamdecoratie met grote zorg in special afgestemde verpakkingsmaterialen zodat schade nagenoeg niet voorkomt. Wanneer je bestelling beschadigd is aangekomen, neem dan contact op met de klantenservice.
Voorwaarden
Wat is wettelijke garantie
Wettelijke garantie bepaalt dat een product die eigenschappen moet bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn. Kortom: doen wat de koper er redelijkerwijs van mag verwachten. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen. Blijkt een product niet aan deze verwachtingen te voldoen - met andere woorden: vertoont het een mankement - dan dienen wij dit in beginsel kosteloos te herstellen, of als dat niet mogelijk is, een vervangend, vergelijkbaar product te leveren. Als dat niet mogelijk is moet je de overeenkomst ontbinden.
Garantie
Een goede garantie vinden wij erg belangrijk en willen dat je 100% tevreden bent over je raamdecoratie. Daarom zijn wij aangesloten bij Thuiswinkel. We bieden je naast de wettelijke garantie vijf jaar garantie op het materiaal en raamdecoratie systeem. Wij zijn ervan overtuigd een hoogwaardige producten te leveren waarvan je jarenlang plezier zult hebben.
Zaaam gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) voor een goed functionerende website. Naast noodzakelijke cookies plaatsen wij ook cookies om het gebruik van de site te kunnen meten, voor reclame- en marketingdoeleinden en sociale media activiteiten.OkéPrivacy policy